úterý 3. dubna 2012

Scrapbookový sraz


O víkendu 30.3.-1.4.2012 se v Lukách nad Jihlavou konal další scrapbookový sraz. Konečně jsem se mohla zúčastnit i já, poprvé. Sraz byl vynikající. Ani nevím, odkud začít…tak snad od začátku :)
Přípravy na sraz probíhaly dlouho dopředu. Sraz jsem neorganizovala, takže nevím, kdy začaly organizační přípravy. Ale všichni, kdo se chtěli zúčastnit, se těšili už od podzimního srazu :) A já samozřejmě taky. Postupně se upřesňovaly informace ohledně ubytování, tvoření a všeho kolem srazu a já jsem se čím dál víc těšila. Všechny překážky byly nakonec úspěšně překonány a v pátek po 16h jsem vyrazila. Byla jsem moc ráda, že mě (a Katku Trnku) přibrala Vertom do auta a její hodný muž nás odvezl až na místo. Cestu jsme samozřejmě příjemně prožvanily :)
V Lukách už bylo veselo. Skoro mezi dveřmi začalo první seznamování. Během pěti minut jsem poznala asi tak 15 „nových“ lidí a zas ihned zapomněla. No to jsem prostě já. Ale opakování je matka moudrosti a v neděli před odjezdem už jsem měla celkem přehled :) Ubytovaly jsme se a před večeří ještě rychle prohrábly Aktijčin i Ítin obchůdek (kam jsme se ovšem ještě mnohokrát během víkendu vracely). Po večeři proběhlo slavnostní přivítání se šampaňským a vynikajícím zákuskem a pak už se celý večer jen povídalo a prohlížely alba. Krásná alba. Úžasná alba, která ve skutečnosti vypadají mnohem líp, než na fotkách, které vkládáme do internetových galerií. Pokochaly jsme se krásnými stránkami a načerpaly spoustu inspirace. S Vertom jsme ještě během prohlížení alb dostaly tu správnou náladu na scrapování, ale do rána jsme to ještě vydržely :)
V sobotu hned po snídani jsme se na to vrhly. Ve školící místnosti jsme už měly nachystané balíčky, které pro nás mafiánky a spol. v noci připravily. Z papírů jsem nejdřív moc nadšená nebyla, protože v mém balíčku byly hlavně holčičí barvy, které na klučičí stránky já prostě nedám (ale to je samozřejmě můj problém … a navíc jsem si prostě špatně sedla :) ). Časem se to ale nějak vyvrbilo a se stránkou jsem celkem spokojená. Co mě ale nadchlo, jsou vlčí máky od Jíti a pak razítka – abeceda. Podle mě úžasná věc na minialba a nejen na ně. V balíčku pak byly ještě brads, knoflíčky a kytičky. Balíček byl opravdu štědrý (co balíček? Aktijka :) ) a to jsme ještě dostaly korpus na minialbum od Basicgrey a kartony na minialbum, které jsme si mohly na místě svázat na Zutteru kroužkovou vazbou. Navíc jsme si mohli od Íti a Aktijky půjčit různá razítka, raznice, razítkovací barvy, embosovací prášky a pistoli a mohly jsme použít Big Shot. Během soboty ještě proběhla Píďalčina ukázka práce se Silhouetem. Byl to prostě ráj pro scrapařky.
Celou sobotu jsme tak vlastně jen scrapovaly a povídaly. Případně přemýšlely (=tupě zíraly na rozdělanou stránku), nadávaly, že nám to nejde, jak bychom chtěly, popíjely čaje a kafíčka, vyměňovaly mezi sebou růžové brads za modré a zelené za červené, oranžový papír za hnědý a kytičkovaný za proužkovaný…. Tvořila se jedna stránka do alba (všechny stránky se pak vystavily a byla možnost okukování), vystřelovací přáníčko podle Píďalčina návodu a minialbum. Někdo stihl víc, někdo míň. Nikdo nic nehrotil (myslím :) ), jen jsme si tak pohodově lepily :)  Scrapování nám „narušily“ snad jen oběd a večeře a některé jsme končily v noci kolem 1 hodiny. Ovšem s úžasnou vidinou toho, že ráno můžeme opět pokračovat.
Po snídani všechny zúčastněné dostaly krásný památeční diplom vyrobený Ekulkou a jedna z nás byla vylosována, aby si odvezla navíc i krásnou cenu od Aktijky. A protože onou vylosovanou se stala Aktijka (opravdu to tak bylo, ještě jsem se pak ujistila, jestli to nebyl jen Píďalčin vtípek :) ), losovalo se podruhé a odměnu si nakonec mohla odvézt Hanule. A pak už jen společné focení, balení, loučení …a kdo chtěl tak ještě scrapování, oběd… a odjezd. Ještě jednou děkuju Vertom a jejímu muži za bezpečné ;) dopravení tam i zpět.
Myslím, že ani nemusím psát, že sraz byl úžasný. Perfektně zorganizovaný a přesně podle mých představ. Poznala jsem spoustu scrap-maniaček, které jsem doteď osobně neznala a zatím si s nimi psala jen na internetovém fóru. Konečně si spojila tváře a jména (vlastně přezdívky :) ), stránky, zážitky, příhody, okamžiky… Teď když čtu jejich příspěvky na fóru, vidím za nimi konkrétní osoby a připadá mi to mnohem osobnější, milejší a příjemnější.
Díky Scrapmafii za skvělou organizaci a díky všem, které na srazu byly! Moc ráda jsem vás poznala a bylo mi s vámi opravdu dobře. Už teď se těším na další sraz :)
..........................................................................
Další fotky jsou tady. A tady fotky od Alchity.
A další články a fotky najdete u Gabrety, u Kety, u Isobelky, u Irisky.   

3 komentáře:

  1. Je fajn číst si, že se ti líbilo a cítila ses hezky. Jsem ráda, že jsem tš poznala, jsi moc milá osůbka :-). Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný článek, super!!! Hned bych se tam vrátila a ještě tak týden relaxovala u scrapu :-) Jsem si poprvý zkusila doporučit na googlu, to je tedy novinka :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Díky, že jste se zastavily :)

    Jj, sraz byl úžasnej! :) Mimo jiné mě zas nakopl k pořádnýmu scrapování a po nocích opět čerpám sílu scrapem a ne spánkem :D

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...