pondělí 4. února 2013

30 days of lists - únor 2013 - den čtvrtý až sedmý

Chtěla jsem už seznamy tento měsíc zabalit. Mám opět po 14ti dnech angínu a mimo to, že je mi dost blbě, udělaly mi ještě hůř antibiotika a navíc onemocněl i manžel. Ale nakopl mě Limetčin komentář u posledního článku (díky!!!! :) ), takže jsem se rozhodla, že se vzchopím :)

4. Úkoly na tento měsíc
Co chceme, co musíme, co bychom měli.... Prostě co je v plánu.

5. Včera...
Co jsme včera viděli, slyšeli, zažili, dělali.... Co bylo na oběd... Kde jsme byli... Co nás potěšilo, naštvalo, překvapilo....

6. Proč chci začít ...
Leží vám něco, co chcete začít dělat, už dlouho v hlavě? Tento seznam může pomoci s tím opravdu začít :)

7. Proč chci přestat....
Obdobně jako předchozí bod :)

Přeju úspěšné "seznamování" :)

P. S. Limetko, ještě jednou díky! :)

2 komentáře:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...