sobota 20. dubna 2013

Magnolia razítka podruhé

Toto přáníčko vzniklo jako lift přání z tohoto blogu. Tam se mi v poslední době zalíbilo hodně věcí, a tak jsem se nechala inspirovat :)



Magnolia razítko jsem vybarvila distress inkousty a ozdobila třpytkami (návod na vybarvování najdete zde).
Čtvrtky jsem nařezala a některé strany zakončila bordurovou raznicí. Podkladovou jsem prošila na šicím stroji a přilepila na ni bílou krajku a stuhu. Přilepila jsem na základ přání.
Pomocí vyřezávací šablony jsem na Big Shotu vyřezala z bílé čtvrtky ozdobný rámeček a oinkoustovala okraje distress inkousty (dvěma odstíny modré). Přilepila jsem na něj výsek obarvený stejnými odstíny a připevnila na přání pomocí samolepicích 3D čtverečků. Ty se mi bohužel občas odlepují, a tak je ještě zajišťuji lakem Crackle accents. Stejně tak jsem přilepila vybarvenou Tildu.
Přání jsem dozdobila kytičkou (návod je zde), lístečky (opět vyřezávací šablona a obarvení distress inkousty) a motýlkem. Ten je vyřezaný pomocí Silhouettu, obarvený distress inkousty, ozdobený třpytkami a samolepicími půlperličkami (které taky raději lepím ještě lakem Crackle Accents).

S Magnolia razítky ovšem zdaleka ještě nekončím :) Několik jich čeká na dobarvení, jiná na vystřižení a určitě vzniknou brzo další přáníčka a projekty.

Hezkou sobotu!

2 komentáře:

  1. Pettie, máš velkou pochvalu.Přáníčko vypadá úžasně, Tilda je parádní. Tahle přáníčka holky venku opravdu hóóódně zdobí. I já se to učím postupně. A musím vyzkoušet tvůj typ s přilepováním pomocí Crackle Accents, i mně se občas 3D čtverečky odlepují. Těším se na další přáníčko.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc děkuju za komentář :)
    Sama jsu zvědavá, jak dopadne další kousek :) Chodím nakukovat k tobě na blog a přes něj i na nějaký další a často jen zírám na ty krásy.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...