pondělí 10. prosince 2012

Soutěž s Davonou

Davona vyhásila už hoooodně dávno soutěž (takže už si opravdu nepamatuju, kdy to bylo :) ). Úkolem bylo vytvořit přání, visačku nebo ATC a tuto věc jim poslat ještě společně s postupem, jak vznikala. Dlouho jsem přemýšlela, jestli se zúčastnit a nakonec jsem to díky Aktijčinu postrčení udělala :) Jako obvykle to bylo na poslední chvíli, ale stihla jsem to :)


Vyhlášení vítězů proběhlo v letošním posledním čísle časopisu Scrapování. Nebyla jsem sice na stupni vítězů, ale i za páté místo jsem byla moooc ráda :)

8 komentářů:

  1. Mě se to přáníčko moc líbí. Koukám na něj 5 minut a pořád ho obdivuji. Je taaak dokonalé a přitom vypadá, že bych ho mohla zvládnou taky :o) Ale asi bych na takovýto nápad sama nedošla.

    OdpovědětVymazat
  2. Pettie, krásné přáníčko! Více se na to napsat nedá, mně se líbí MOC :)

    OdpovědětVymazat
  3. Je krásně zimní, romantický, nádherný! Gratuluji :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc gratuluji:-)Přáníčko je moc krásný,uplně z něj dýchá zima:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné přáníčko, velmi se podařilo!

    OdpovědětVymazat
  6. Díky! Moc jste mě potěšily! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Peti, přáníčko je krásné, popostrčila bych ho na první místo!

    OdpovědětVymazat
  8. Díky moc i tobě, anonyme :) :D

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...