úterý 7. února 2012

Přání valentýnské

Valentýna neslavíme. No, jednou jsme si cosi koupili, ale už ani nevím, jak k tomu došlo :) A letos jsme se dohodli oslavit opět jen vzájemnou pusou :)
Jenže ...na blogu Aktijčina obchůdku (který mě mimochodem nejvíc připravuje o peníze za úžasný scrap-materiál a scrap-pomůcky :)) ) byla vyhlášena soutěž . A já soutěže miluju! :) A hlavně ty scrapové :) Tak jsem se do přání pustila.
Posledí dobou mě na několika přáních zaujala červeno-hnědo-bílá kombinace. Červená se k Valentýnovi skvěle hodí. Mám moc ráda embosování na přáních....

 

Takže manžel letos bude mít poprvé (aspoň ode mě :)) ) přání k Valentýnovi :)

6 komentářů:

  1. Líbí se mi moc. Má šmrnc.Má nápad a je sexy!

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju za tak hezkej komentář :) Potěšil mě :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je opravdu krásná valentýnka.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná! Můj muž dostal 4 studentské pečeti z bílé čokolády, druhý den jsme se však pohádali a bylo po Valentýnu :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Mno, to by Lukáš taky ocenil...tak to holt dostane za pár dnů k narozkám :))) A snad se druhej den nepohádáme :) ...Doufám, že u vás už je zas fajn :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...