sobota 21. dubna 2012

Svatební mánie

V mém okolí budou zanedlouho dvě svatby, a tak jsem se pustila do svatebních přání. Nějaké jsem chtěla zkusit už dávno. Konečně na ně přišla řada.
První dvě přání vznikla jako lift mého oblíbeného kravího přání :) Překvapivě rychle jsem vybrala papíry, protože mi do ruky ihned padl podle mě ideální papír se srdíčky. Obrázek jsem se pokusila vybarvit dvěma způsoby. Nejprve vodním štětcem a akvarelovými pastelkami podle rady Gabrety - nabírat barvu štětcem přímo z pastelky. Šlo to výborně a určitě tento způsob budu dál využívat :) Druhý obrázek jsem pak vybarvovala skvělými fixy Copic Ciao, se kterými je radost vybarvovat. Srdíčka na obrázku jsou navíc přelakována pomocí Glossy accents, takže hezky vystupují a lesknou se. A razítko je od Kety.



Použitý obrázek se mi moc líbí, a tak vzniklo ještě přání do Saturday Sketch challenge 252 na stránkách Stamping 411.

Toto je předloha - sketch:


A tady moje přání: 


Svatebních přání není ale nikdy dost, takže další už jsou v plánu. Případné plánované svatby mi, prosím, pište do komentářů, ať se stihnu připravit :)))

Krásný večer, krásnou noc, krásný den! :)

1 komentář:

  1. Dobrý den, chtěla bych se zeptat, kde jste koupila tak krásné svatební razítko? Děkuji. Michaela

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...