úterý 11. června 2013

Magnolia-lift :)

V klubu Cardmaking na Fleru bylo vyhlášeno další kolo liftu, a protože se mi moc líbila předloha, využila jsem ji k vytvoření přání s Magnolia razítkem. 



Otisk razítka je vybarvený distress inkousty a detaily ozdobené glitrovým lepidlem Kars. Vystřižená Tilda je nalepená na oválu s ozdobným rámečkem, který je vyřezaný pomocí Big Shotu a šablony Scallop Ovals od Sizzixu z papírů ze sady First Edition - Blank Canvas
Pozadí tvoří dva čtverce papíru, které jsou ze stejné sady jako ovál pod Tildou. Ozdobeno je bílou krajkou z galanterie a dvojitým motýlkem s kamínky. Motýlek vznikl jednoduše otiskem razítka pomocí distress inkoustu, vyřezáním na Big Shotu (razítka i vyřezávací šablony jsou ze sady Butterflies 3 od Sizzix a Hero Arts) a dozdobením glitrovým lepidlem. 
Kytičky jsem tentokrát použila kupované, značky The Hobby House a Kaisercraft. Protože k Magnolia razítkům se hodí bohaté zdobení, snažila jsem se použít hodně kytiček. No, je to víc, než jak jsem zvyklá zdobit... ale určitě by to šlo ještě víc :)



5 komentářů:

  1. Jééé, krásně se ti to povedlo. A kytičky jsi vybrala parádní - hodí se skvěle.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc se mi líbí! A myslím, že zdobené je tak akorát, aspoň holka pěkně vynikne. Je tam "sama za sebe", a ne utopená v kytkách. Na husté zdobení musí být podle mě "oko", protože jinak je to moc.
    A když chválí i Pona :-)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...