neděle 9. června 2013

Převážně šípkový :)

Včera jsem vyrazila další foto-lov :) Krásně svítilo sluníčko, tak jsem se oblékla, sbalila foťák a vyrazila na louku pár metrů od domu. Ve chvíli, kdy jsem vykročila ze dveří, se sluníčko schovalo za mrak a za celou dobu, co jsem byla venku a nedočkavě ho vyhlížela, nevykouklo ani na chvíli. Několik fotek se mi ale i tak podařilo udělat k mé spokojenosti. Zjistila jsem, že všude kolem rostou snad jen šípkové keře, tak jsem se vyřádila hlavně na focení jejich květů :)









Přeju klidný zbytek víkendu :)

3 komentáře:

  1. Opět nádhera, obdivuji a závidím... ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju moc! :) Díky vašim komentářům víc fotím a mám pocit, že to není zas tak uplně marný a mám ještě naději se to naučit :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...