sobota 29. června 2013

Přání z letní HuráSady :)

Když jsem poprvé viděla letní HuráSadu, hned jsem věděla, že ji musím mít :) Výrazné barvy, krásné samolepky s českými texty, chipboards a razítka od Kety... Co víc může člověk chtít? ;) :)
Ke tvoření stránek se nejsem schopná dostat, a tak přišlo na řadu opět přání. Přání pro muže... pro mého muže :) ...ke zdárnému dokončení vysoké školy. Chtěla jsem proto něco příliš nezdobeného, nerůžového, bez třpytek, kytiček, holčiček a motýlků :) Vlaječky jsem chtěla použít už dávno, a tak přišla řada na ně :)
Vystřihla jsem je z několika výrazně barevných čtvrtek, ohnula tak, aby se daly "nasadit" na provázek a přilepila na černý obdélník. Ten jsem pro zvýraznění podložila bílým a oranžovým obdélníkem a přilepila na základ přání.
Text jsem vybrala jednoduchý, jak jinak než od Kety, a natiskla jej bílým inkoustem Adirondack.





Krásnou neděli přeju :)

6 komentářů:

  1. Pettie, to je úžasné přáníčko! Na mě ty papíry z HuráSady byly až moc barevné, ale sem se hodí víc, než cokoli jiného. V jednoduchosti je fakt krása...

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásné přání! Na té černé všechno skvěle vynikne. Ještě jednou velká gratulace! :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...